Veelgestelde vragen

  • Kan ik online bestellen en afhalen in de winkel?

    Nee, wij zijn een onlineshop. Bestellingen worden zodra ze zijn ontvangen in behandeling genomen en zo snel mogelijk naar u verzonden. Er bestaat geen mogelijkheid om uw bestelling af te komen halen.

  • Welke betalingsmogelijkheden heeft u?

    Beschrijf het item of beantwoord de vraag zodat geïnteresseerde websitebezoekers meer informatie krijgen. U kunt de nadruk leggen op deze tekst met behulp van opsommingstekens, gecursiveerde of vetgedrukte letters en links.
  • Biedt u levering op dezelfde dag aan?

    Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om op dezelfde dag dat u de bestelling plaatst deze ook uit te leveren. De bestelling gaat in principe de volgende werkdag met de bezorger mee.

  • Hoe lang heb ik om een product te retourneren?

    Producten kunnen binnen 7 dagen na uitlevering worden retourgezonden. 

  • Waarom zijn de prijzen zo gunstig?

    Doordat wij tegen zeer scherpe prijzen kunnen inkopen zijn wij ook in staat om de producten tegen scherpe prijzen aan u te kunnen leveren. 

  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Beschrijf het item of beantwoord de vraag zodat geïnteresseerde websitebezoekers meer informatie krijgen. U kunt de nadruk leggen op deze tekst met behulp van opsommingstekens, gecursiveerde of vetgedrukte letters en links.
  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling online bekijken?

    Beschrijf het item of beantwoord de vraag zodat geïnteresseerde websitebezoekers meer informatie krijgen. U kunt de nadruk leggen op deze tekst met behulp van opsommingstekens, gecursiveerde of vetgedrukte letters en links.
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Beschrijf het item of beantwoord de vraag zodat geïnteresseerde websitebezoekers meer informatie krijgen. U kunt de nadruk leggen op deze tekst met behulp van opsommingstekens, gecursiveerde of vetgedrukte letters en links.